Friday 4 November 2011

MEREKA MEREKA DAN MEREKA





                                                              mereka ini yg terbaik dan hebat


                                               empat sri kandi saya yang tak pernak menghampakan saya


si kecik ni sangat2 power... tak training pon boleh kalahkan budak pernah main johor... bangganya dapat budak kecik yg comel ni... teruskan usaha ye dikk.....mudah mudahan bley main sukma :)


budak ni sangat degil kekadang.. dan selalu ajak aku ketawa ... ape yg buat aku terkejeut dia dah semakin power dalam game silat...walaupun dia kalah aku tetap bangga dgn peningkatan dia..tgk lah gambar dia.. gagah tak beliau???hahahha.....


dia ni tak mau bilang lagi lah... silap2 nnt dia yang ajar aku mcm mane nak main silat... dia rajin training.. susah nak menghampakan aku.. tapi dia ade rasa takut bila dia dah rasa kekalahan.. teruskan usaha abang sentiasa ade dibelakang awak  :)


budak ni ehh??? susah lah nak ckp... dia ni semua sport boleh main.. kadang2 jelez plak dgn dia... tapi dia ade semangat jugak nak masuk silat.. alhamdulillah walaupun kaki dia sakit dia nak jugak berusaha sampai menang... lepas ni abg suh haa main wresling plak ye......


mereka yang 3 orang ni pulak terbaik dalam seni..mereka pon tak pernah nak menghampakan saya...mudah-mudahan sukan johor tahun ni dapat gold ye... 
abg harap korg 3 org dapat main sukma tahun ni...
yg kiri tu ain... dia byk tolong aku dalam ape2 hal... dia adik yg baik...
yg tengah tu comel tak??? anis nama dia.. jengka mari... dia pon terbaik... ckp lebih tak boleh nnt jadi isu panas..hehehehhehe...
yg kanan tu hydee... dia jarang bersama kami2 tapi dia tak lupa kat kami2 ni... kesian dia.. mcm2 hal aku dgr pasal dia... jgn risau dik.. abg kan ade... :)


SEGALA-GALANYA BERMULA DARI SINI.. KALAU TAKDE NI AKU TAK KENAL COACH YANG HEBAT DAN JUNIOR2 YG HEBAT MCM MEREKA2 YANG SANGAT HEBAT...AKU SAYANG MEREKA INI... ABANG ADDIN AKAN AJAR KORANG SAMPAI KORANG RASA KORANG DAH BTOL2 RASA KORANG DAH BERJAYA DAN PUAS DLM SILAT....YG PENTING ABANG NAK JADI COACH YG TERBAIK TOK KORANG.. :) 


                              haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... KITA BERHENTIIIIII KAT SINI............... :)

No comments:

Post a Comment