Monday 18 July 2011

ARRRRHHHHHHHHHHHH......





ape yg aku buat ni btol ke??? kembali mengajar semula ??? ape aku bwat b4 ni silap besar ke???
yes memang aku sayang diorg sbb dah lama aku jaga diorg tp aku mesti malu.. aku dah ckp aku tak kan mengajar diorg lagi.. malulah aku.. tebal lah muka aku..nk ke antara diorg nk terima aku lagi hah???
takpe ape org nak kata kat aku kata lah.. aku sedia dgr.. aku dah suh mereka berjanji jika aku kecewa pasni aku tak akan ajar lagi dan mereka berjanji akan lebih berdisiplin... ok ni yg terakhir kali.. aku terpaksa amik tanggungjawab ni sbb ada sorg lagi plak tak nak ajar diorg . ckp aku ni abg kesayangan diorg lah.. ape lah..itu lah ini lah...dia cm takde makna lagi lah.. come on lah kita satu pasukan patutnya kita kuat kan lagi pasukan kita yg nak roboh ni...addduuuuiii terpaksa jugak lah aku bkorban demi budak2 degil dan susah nak dgr nasihat org.. aku akan cuba pulihkan keadaan mcm sedia kala.. dan aku akan fokus pada budak2 yg btol2 nak blaja je.. yg rasa tak penting aku tak ajar.. malas... yg btol2 srius dalam silat je aku akan ajar... so SKIN! DEKJA! PYQA! AM FYNA! ACHIK!!! WATCHED OUT YUHHH!!!! START FROM NOW  SAYA ADDIN OTHMAN AKAN TEGAS DAN SERIOUS SEPANJANG MASA OK.. TIME TRAINING TIADA EXCUSE LAGI..  CABARAN BESAR MENANTI ANDA SEMUA..

No comments:

Post a Comment