Friday, 5 April 2013

ADAKAH INI CINTA ???


cinta ??? ouhhh dah lama rasanya tak merasa apa itu cinta... dah lama jugak tak rasa mcm mana bercinta...dah lama rasanya hati ini tak dimiliki.. secara tiba2 hati ni mcm suka kat someone yang aku sendiri tak sedar dan tak sangka aku bley suka kat dia... OMG!!!! apa ni ?? adakah ini cinta ??? atau sekali lalu je terfikir... dia kirakan kawan aku jugak.. tu yang rasa mcm aku sendiri pon rasa terkejut.... tapi kalau itu jodoh aku terima... aku terima sahaja takdir yang allah tentukan.. aku terasa macam ingin memikat dia tapi tu lah rasa macam berat plak... dah terbiasa kau aku dia kan..mcm mana lah aku nak mulakan.. nnt dah jadi mcm sembilu ar plak...hahahha...  alah aku pon tak tau hati dia mcm mana... silap2 aku berangan sorg2 jelah.. kalau aku bgtau dia ni mesti terkejut abis dia... tu yang rasa cm takut bengang je aku nnt...hahahha... tengok dari segi respon mcm takde... asyik aku je start dulu... dia cm takde rasa ape pon.. kang kalau madah aku je start dulu nampak sgt aku melebih nnt... haiiihhh susah ler mcm ni... takpe lah berserah je... apa jadi nnt terima jelah.. org ckp tak cuba tak tau dah cuba baru tau malu...hehhehehe.. bebel panjang2 pon tak guna.. doa byk2 semoga diketemukan jodoh yang sesuai.. jodoh pertemuan ajal maut allah yang tentukan... apa2 pon berserah... :)

No comments:

Post a Comment